بازگشت

بايد در هدف سيدالشهداء شركت كرد


اينگونه مردم از هدف مقدس سيدالشهداء عليه السلام مهجور و فرسنگها از شركت در مقصد آن حضرت دورند و بي خود خودشان را به زحمت مي اندازند علاقه مند به سيدالشهداء عليه السلام آن كسي است كه به نمازهاي واجبي و فرائض پنجگانه ي خود مواظب بوده و آن را از اول وقت به تأخير نياندازد زيرا خوشنودي آن حضرت در آنست كه عمل قدرداني كنندگان از او موافق عمل خود آن بزرگوار باشد چون نماز ستون دين است و تمامي عزاداريها و نوحه سرائيها و سينه زني ها براي سرپا نگاه داشتن نماز است آيا مي توان ستون دين را خراب كره و عملا در انهدامش كوشيد ولي نسبت به شخصيتي كه در استحكام آن ستون كوشيده و در بقاء آن خون پاك خود را ريخته قدرداني نشان داد؟ آيا اين عمل تناقض نيست؟

واي بر حال كساني كه ستون دين را عملا منهدم كنند ولي بر سيدالشهداء (ع) قدرداني نمايند آيا اين قبيل اشخاص اطلاع ندارند كه آنها عملا با بني أمية موافقت دارند كه مي خواستند نماز را ضايع و اسلام را از مسير صحيح خود منحرف سازند؟ اگر آن طور نبود پس ديكتاتور و يگانه قلدر و خودرأي بني أمية چرا نماز جمعه را به بهانه اي


در روز چهارشنبه خواند؟.

و پس از آن كه در اريكه ي سلطنت قرار گرفت گفت: من با شما جنگ نمي كردم كه شما نماز بخوانيد و حج كنيد و ساير اعمال را به جا بياوريد من مي خواستم به شما امير شده و مسلط گشته و سلطنت كنم پس اشخاصي كه به نماز اهميت ندهند و آن را ضايع كنند يا ترك نمايند عملا با بني أمية در هدفشان شركت دارند و با نوحه سرائي و ندبه گري و سينه زني به سيدالشهداء (ع) قدرداني مي نمايند آيا اين اعمال ضد و نقيض با يك ديگر مي سازد؟